Erre indulj a hétvégén

Az előttünk álló hétvégén vár a Börzsöny, a Gödöllői-dombság utolsó nyúlványa és a Budai-hegység. Kiváló túrák várhatóan remek időben. Te ott leszel?

Túrázz velünk májusban!

A Pilis tetején

A Pilis legmagasabb pontját keressük fel a Hétköznapi Hősök Túrasorozat harmadik állomásán, melyen lehetőség lesz kitekinteni a Boldog Özséb-kilátóból is, ahonnan meseszép körpanoráma tárul elénk Dobogókőre, a Buda-hegységre, az alattunk meghúzódó településekre és a Kevélyekre is.

A Dél-Vértes legszebb panorámái

Csákberényből indulva rendezzük következő vezetett túránkat, melynek során felkeressük a Vértes dél-nyugati vonulatainak látványosságait. Letekintünk a Kopasz-hegyről, szusszanunk a Cser-vágásnál, majd keresztül haladunk a Kis-nyíres-völgyön és a Köves-völgyön. Az impozáns völgyből kiérve meghódítjuk a Strázsa-hegyet, ahonnan szép kilátás nyílik Csákberényre. A túra végén bejárjuk a vértesi panoráma tanösvényt, mely a korábban bejárt kör alakú útvonal […]

Időjárás

Szombaton csak néhol alakulhat ki egy-egy futó zápor, zivatar. A Dunántúlon élénk lesz a délies szél. Hajnalban 4-10, délután 20-25 fokot mérhetünk. Vasárnap keleten, északkeleten csak néhol, máshol többfelé kialakulhat eső, zápor, zivatar. A Dunántúlon viharossá fokozódik az északi-északnyugati szél. Itt 12-18, a Dunától keletre 19-25 fok lehet délután. Hétfőn is maradhat a nagy kontraszt a nyugati és keleti országrész között. Áll az idokep.hu előrejelzésében.