Budai Csúcsokon – képekkel és videóval

Kortommal megpróbáltuk bejárni a Budai-hegység fővárosi szakaszán található népszerűbb pontokat. Mivel tényleg gyönyörű a környék, képeket és videót is készítettünk.

A túra kiindulópontjának a Gyermekvasút Széchenyi-hegyi végállomását választottuk, amit fogaskerekűvel közelítettünk meg. Innen a Normafát céloztuk meg, ahol lángossal csillapítottuk étvágyunkat.

Miután belakmároztunk a János-hegy felé indultunk. Budapest legmagasabb pontján zseniális látvány terül elénk az Erzsébet-kilátóból.

Jelentős mértékű ereszkedés után Szépjuhásznéra érkeztünk. Népszerű pontja ez is a fővárosnak, ugyanis számos túra innen indul. A Nagy-Hárs-hegy meghódítása után fel mertem menni a kilátóba. 🙂 Ez ugye azért nagy szó, mert hihetetlen tériszonyom van. A következő pont a Kis-Hárs-hegyen álló szerényebb kilátó volt, majd Hűvösvölgybe kocogtunk a Nagyréten át.

Innen a BÚÉK 20 útvonalán értük el az egyik kedvenc csúcsomat, a Hármashatár-hegyet. Fotók, videó, majd evés után Fenyőgyöngyén fejeztük be a rövid, de annál szebb túrát.